Den där jag hatar tidiga bussar..

Tjenna !

Ni kommer bli sjukt förvånande, om ja inte chockartade, men Jag! började dagen med att sola och slappa :O. Kan ni tänka er? I vilket fall hade huset för mig själv ett tag så de blev musik på högsta nivå och stek ute i trädgården med en iskall cola breedvid. Mmm, det är livet det ;) haha. Senare bar det av in till stan igen för att sedan åka heeela vägen till Kättilstorp, ni som inte vet vad det ligger, typ världens ände, men min älskade Frida bor ju trots allt där. jag kom dit vid, 6, 7 typ halv 8 ;) haha. Var iallafall  där innan Ph. Jag och Frida tjockade oss med cola och ostbågar ska ta tag i mitt liv...(när är dock ej bestämt !?!.) Senare kom även Malm, men eftersom vi talar om världens ände så gick sista bussen redan halv 12, surt. Men bussresan seriöst jag träffade mig, Carro, Fia, Kajsa som 20 åringar. (Ph, de var alldeles för omogna för dig. Men självklart hittade jag dig också, ensam stackare i handikapp-sätet med en portfölj i ena handen, glasögonen på sné och sitter och halvsover. Haha). I vilket fall, det var vi seriöst. De var ganska fulla och jag lyssnade på allt (A), men kul var det :). Dock så är ju det stora problemet att de inte kan tajma några bussar och att bussarna (typ de vanliga 1,2 o.s.v) Alltid ska vara försenade också. Men med trevligt sällskap på Östra Centrum löste sig de också :P.

Är du också drabbad av problemet att du vill äta fettet från 1 km gurka, men du inte vet vart någonstans du kan få tag i en så lång gurka?. Gör som jag, ät en jordnöt istället, fettinnehålelt är detsamma :)

"Always look at the bright side of life"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0