Den med Jönköpings marknad..

Tjenna !
Vilka dagar som gått alltså ! Shieeet ! Massor med folk på jobbet, köp köp köp ! Roligt, men väldigt stressigt. Strålande sol, men bara de dagar jag har jobbat  då givetvis. Har vart i Motala och bevisat att både Magget och Sajten faktiskt hade rätt innan jag själv riktigt visste. Men de kan då spå de där båda innebandyoraklerna.
Igår var det marknaden och JIKs dam och herrlag hade någon station typ, så blev kvar där ett tag innan det blev lite spelande, ingen vinst, men lyckades med bedriften att missa alla burkar på bollkastningen, bra där ! Svårt att lyckas men jag gjorde det omöjliga !
Idag var Jossie med som sällskap, och lyckades fynda ett par löparskor till ca halva priset, bra där ! Lite tråkigt dock att inte ha en anledning till att sitta framför Förhäxad mer. Får bli spåret fler gånger istället. Är ju enligt min vinnarskalle tvungen att förbättra mitt beep-resultat lite till hösten.
Ska nu iväg och få lite eufori, var det någon som ens visste att det ordet fanns innan Loreen kom in i bilden, nej jag trodde inte heller det !
FORZA SVERIGE ! Heja Loreen !
"Ordspråk uttrycker i korthet lång erfarenhet"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0