Den efter SportsCamp 2012

Tjenna !
Har nu kommit ur min Sports Camp-bubbla jag levt i de 3 senaste veckorna. Som vanligt de bästa veckorna på året. Även om jag nu upplevde dem från "den andra" sidan som HL. Men det var intressant, det kan jag absolut säga ! Har inte så mycket mer att berätta om det faktiskt, som vanligt helt underbara människor som är där, lärt mig massa nya ramsor, "hita snap clap hit hit snap clap snap hit snap clap hit hit snap Schhhh", run run run my baby, run run run my baby, run run run my baby then you pick some up, front front front my baby, side side side my baby. back back back my baby, then you come along.. och sist men inte minst, favorit i repris FUNKY CHICKEN !! :D
Sen var det avslutning med hela campen i lördags, som alltid hur kul som helst ! Som alltid förr, ger även denna sommaren massa minnen att minnas livet ut.
Har även börjat få igång min lägenhet i Norrköping, eller ja toan är i princip klar, sminkbordet är på plats likaså köksbordet, och då är jag nöjd :) haha, vardagsrummet är dock som ett bombnedslag då jag inte fått in allt i garderober etc :P haha.
Fick även ett brev hem från LiU, hej och välkommen till socionom-programmet, det var kanske inte helt oväntat, men ack så roligt :). Känns br att allt är på plats, ska träna både onsdag och torsdag med mitt kära Solfjäderstaden också ! Känns som att det kommer kunna bli en bra höst :)
"När den rätta tittar fram säger hjärtat till, och då får hjärnan säga vad den vill"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0