Den efter debuten i Fjädern-tröjan

Tjenna !
Så har jag gjort min debut i Solfjäderstadens tröja ! Med förra årets tröjor fanns naturligtvis inte 26an men det fick funka i 23an ! Det gjorde jag för dig Emma ;).
Hur som helst, roligt att vara igång med innebandyn, men asså vad var konsekvensanalysen när det är matta i hemmahallen ? PARKETTGOLV kära vänner, vad är det gamla hederliga parkettgolvet ! Stor saknad på det, kommer gråta glädjetårar när vi i serien kommer till en hall med parkett.
Övrigt funkar Norrköping fint, det har bara varit 2 skottlossningar sen jag flyttade hit på heltid för en vecka sedan, SM i fyrverkeri har avgjorts precis utanför fönstret. Idag ska jag tillverka en nolleskylt. En orange stege tydligen. Får se hur det går, det dr med bild och slöjd och det där var ju annars inte mina starka sidor. Men jag slår nog de flesta på milen, kanske !
"Livet blir vad man gör det till"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0