Den med listan..

Tjenna !
Var ju tydligen någon viktig fotbollsmatch igår, ja jag håller på Chelsea, men asså, 1 mål på 90 min, det är orimligt att man ska behöva kolla på det. Så det var ju synd att det vart lite telefonkonfernas under tiden, precis lagom, då kan man se de viktiga repriserna. Och jag och Anna, hann även med att starta våran lilla lista vi ska ha gått igenom innan vi dör. Vi är på god väg måste jag säga.
Hade även glömt bort hur jobbiga 600-meters intervaller är, de enda jag kan säga är, DÖ 600-meters-intervaller DÖÖ ! Men det blev snarare så at tdet var jag som dog ! Inte alls lika bra..
Så nu sitter jag med min broccoli-soppa till frukost framför smurfarna, klockren film det där alltså. "Azraaaeel, are you dead ?? "
"Always look at the smurf way of life"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0