Den där min säsong är över..

Tjenna !

Så hände det, det som inte får hända, en knäskada i första bytet uppe i Ö-vik, så det var sådär lagom roliga 59 minuter av matchen jag fick sitta med knät i högläge och vara nervös för hur det skulle gå. Vinst dock, helt underbart och vi har fortfarande allt i egna händer, vinst fredag och söndag och det finns ett Elitserielag i Jönköping nästa år. Vi plockar fram vinnarskallarna för det är nu det gäller !

För egen del blir det att puscha och stötta så gott det går från sidan av, just nu tar jag mig fram med hjälp av två extra ben (kryckor) och det är inte alls kul. Efter att totalt 5 olika läkare kollade på knät på Ryhov så fick jag röntgas, men ingen skelettskada, så det är bara att hoppas på att jag snabbt får tid för magnetröntgen. Men måste ändå säga att det är lite status att komma till sjukhuset och de känner till en genom idrotten (så stor är daminnebandyn i Jönköping)

Våga inte uttala mig om något just nu, utan väntar bara på svar, och det är ju som sagt väntan som är värst! Och det värsta med skadan är absolut inte att ha ont, lite smärttröskel får man ju ha, men att inte få/kunna spela tårarna forsar i floder bara av att tänka på det! Och det var tydligen ingen bra idé att spela med kryckor, det gick inte hem..

"Det kommer en morgondag"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0