Den i Danmark..

Tjenna !

Sitter och steker lite i mitt gamla hus (før en och en halv vecka) dvs hos Jasmin i Danmark. Kom hit igår och møttes av værsta medelhavstemperaturen och skinande sol på en klarblåhimmel, dær ser man vad som væntar nær man læmnar Sverige bakom sig, haha. Tog en tur till mitt gamla jobb Empire, och dær ser man vad som kan ske på 4 månader, helt pløtsligt ær halvdelen omgjort och delvis med personal som inte kænner igen mig, mig liksom, svensken. Men de gamla var givetvis också kvar, och de kom ihåg hur de gjorde før att reta gallfeber på mig, vilket jag inte fick undgå så denna dag.

Kollade æven på innebandy DM-semifinal fær herrar, betalade 75 danska kroner før att se en match som høll ja kanske div.1 klass, før damer alltså. Nej inte så illa, men det var vældigt mycket missade chanser etc sådant som man kanske førvæntar sig att de som spelar i ett topp 4 lag i den høgsta ligan ska klara.

Trevligt att vara tillbaka och træffa alla iallafall, de kænner fortfarande igen mig, vilket jag var lite frågvis till.. Och idag blir det tat kolla på gamla laget som spelar semifinal mot AAB (som vi færlorade mot nør jag var med i pokal-semifinalen) ska bli kul att se laget från læktaren før att, ja se det från ett nytt sætt.. (Hade ju dock hellre spelat kanske, hade gjort vad som helst før att få spela innebandy, och inte behvæa køra rehab i ett år)

Nehe, kroppen solar sig inte av sig sjølv och den dør isglassen kan ju inte smælta førgæves..

"Always look at the bright side of life"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0