Den med städet..

Tjenna !

Idag var det en riktig storstädning som stod på schemat. Dammade av allting, inklusive inne i kylskåpet, bland alla städsaker, kröp längs listerna på golvet och dammade av dom, ja herregud, det är inte en position någon har sett mig innan, inte för att någon såg mig nu heller (tack gode gud) men ändå. Tvättade fönstrerna, hela badrummet och våttorkade tom golven med Grumme! Nu tror jag till och med Monica i Vänner hade godkänt det, och då är det rent!

så summa summarum, har nu slösat bort ca 4 timmar va mitt liv som jag aldrig kommer att få tillbaka!

"Lev varje dag som att det vore din sista"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Tex

Va tar du i timmen för städning?

2010-09-17 @ 12:00:13
Postat av: Anonym

3500.. Euro ;)

2010-09-19 @ 10:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0