Den med principerna..

Tjenna !

Livet flyter på som bara den, spotify fungerar, har mamma scans köttbullar i frysen (åt köttbullar, pasta och gräddsås till lunch idag, svensk husmanskost! det är saknat), och det blir bättre, det var buffé på jobbet idag, och istället för att de skulle slänga massa som blev över, tog jag med mig en stor matlåda hem, vilket betyder att min mat för imorgon och kanske även i övermorgon redan är klar, och jag har inte behövt lyfta ett finger knappt för att göra det (eftersom jag är servitris och inte lagar maten), livet leker sitt egna liv, och ibland så är det underbart!

Och tro det eller ej, men imorgon kanske jag ska se Twilight-filmerna, :O.. Vad händer med världen där då? Har jag börjat följa strömmen? Men fy, jag lovar att jag ska fortsätta med att vara den trendsättare och egenperson som jag är trots att jag ser dom, och det är ju trots allt inte mina principer jag bryter, sjukt stolt är jag över dom;
ALDRIG röka en cigarett, inte ens hålla i en. (vill helst inte andas in röken från någon annan heller, men det är ganska svårt då folk ska göra det titt som tätt utomhus etc)
INTE gå på balen som hålls sista året på gymnasiet
Vara Caroline Hansen, genom hela livet, inte föreställa någon annan,
Och har jag klarat av detta i över 19 så kan jag nog klara det hela livet utan problem! 
Sen vet jag inte om jag kan kalla de princip, men om jag får en dotter, så ska hon heta Caroline i andra namn.

"Du kan inte segla utan att sätta upp seglet"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0