Den med alla rådjur..

Tjenna !

Sprang en runda idag, är ju ändå ledig. och mitt i skogen ser jag en lååång rad med rådjur, säkert 20 stycken gå, coolt! Höll på att snubbla på en gren för att jag sprang och kollade på dem, både hanar med stora horn (kanske var älgar då, hmm inte så bra på djur, men rådjur har väl också horn?) i vilket fall, sprang och tänkte på detta, sen efter ett tag kom en till stor flock (kan ha varit samma) och står och betar, och några av dem följer mig med blicken när jag springer, lite läskigt faktiskt. Det kommer även en miniflock till, den är jag säker på att det är rådjur!

Träning idag, och 11 dagar till avresa!

"Second best, first loser"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0