Den där jag kanske är lite disträ..

Tjenna !

Ja, men tro det eller ej, även jag kan vara lite disträ ibland, lite klantig också, otursbenägen kan tyckas. I torsdags var jag lite sådär lagom stressad till träningen, hade jobbat ganska länge. Sprang runt och letade efter mina nycklar i 10 minuter (och det finns inte mycket plats att slarva bort dem på, men jag lyckas titt som tätt av någon anledning ändå) när jag sen skulle lägga ifrån mig den där irriternade saken jag höll i handen för att leta så upptäckte jag att det var nycklarna jag höll i. Yeah, way to go!

Idag, jag hittade inte tändaren för att kunna sätta igång spisen så jag fick ta tändstickor istället (jag hatar fortfarande att använda tändstickor och syter varje gång jag är tvungen, tror jag kan ha bränt mig på en när jag var liten), det funkar inte, och efter ca 7:e tändstickan så inser jag att jag har satt på gasen på fel platta, konstigt att den inte startades..

Ja, så kan det gå om inte haspen är på...


Fluffsipluffs!


"Bränt barn skyr elden"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0