Den där jag kan ta det lite lugnt..

Tjenna !

Mycket jobb på sistone, har sen i onsdags jobbat 66 timmar, så det är rätt skönt att vara ledig imon, så jag hinner städa och tvätta liksom? Herregud, vad skulle jag ta mig till om jag inte fick städa? Det skulle bli jordens undergång...

Hade match i måndags med, åkte till Århus, tänkte att jag skulle få se lite av Danmark, men som vanligt så fort jag sätter mig i en bil, så Poff, och jag sover. Men det var rätt skönt det med. Och jag slapp att köra, det gjorde C.Hansen istället, tänk haddedudandedej om jag skulle kört i Danmark, på motorväg, i en bil jag inte kört innan. Det mina vänner, hade blivit en nära döden upplevelse för mina medpassagerare. Matchen i sig vann vi med 4-0, ingen match som kommer gå till historien, men vi gjorde vad vi skulle.

"Kasta inte sten i glashus"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0