Den tillbaka i Danmark..

Tjenna!

Så är man tillbaka i den lilla, tysta ensamma lägenheten i Frederikshavn igen. Har haft en helt underbar vecka i Sverige, och jag fick inte ens min snö så då förstår ni hur bra allt annat har varit, jag menar hur skönt är det inte att komma till ett land där alla vet vad mamma scans köttbullar, magnus uggla och ensam mamma söker är? Innebandy kombinerat med Subway-mackor är ledordet för Umeå. Haha, iallfall när det är allt man hittar i matväg.

Lyckades även med att undvika att falla över sargen, får nästan säga att målet är uppnåt, att helt undvika att falla på planen verkar vara en omöjlighet, men jag jobbar på det, det blir bättre och bättre. inte lätt dock när folk kommer bakifrån och skrämmer livet av en, det ligger en repstege på planen, eller om det är extremt höga linjer..

Kan även tillägga att om man inte skulle få träningsvärk av träningen (helt underbart att gå ifrån en träning, vara helt slut och kunna gå hem och slockna direkt) så får man i alla fall väldigt bra träning i skrattmusklerna av att dela rum med Dino aka C.Hansen2 aka dansken aka ondheten personifierad. Magrutorna börjar titta fram under fettvalkarna så att säga..

SWEEET SWEEDEEEN !!

"kämpa, kriga aldrig ge sig"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0