Den innan helg..

Tjenna !

Match i onsdags, förlust! Och jag fick min första utvisning för protest mot domslut, att jag sen inte protesterade kanske inte hör till, det vet jag inte. Domaren har ju alltid rätt. Värt att notera, det var inte därför vi förlorade. Men det hjälpte ju inte heller.

Nu är det lagt bakom sig, igår var det småspel och VINST!!! Extremt viktig vinst!! Anna, vår kära målvakt testade på livet som utespelare, och gjorde det med bravur. Nu kunde hon gott se vilken färg det var på väggarna och hur taket såg ut ;-) Hon lyckades också med att göra århundradets snyggaste assist :-)

Idag ska det lagas svenska pannkakor hos Dino! Måste försöka se till så att den svenska kulturen jag tagit med hit stannar, i något slag iallfall! Förlåt Sverige, men jag är nog tvungen att dela med mig av receptet!

Och sen väntar tidernas helg! Jobb fredagkväll, lördagkväll och hela söndag !!!

"I krig och kärlek är allt tillåtet"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0