Den efter ännu en helg..

Tjenna !

Jobbade och slet som vanligt i fredags, hur jag inte blir utbränd är den stora frågan. Till min lycka kom 3 kära lagkamrater och åt lite. Alltid trevligt med lite snack när beställningen tas, haha!

Lördag bestod av match, det var långresa, ända till Århus, ca 3 timmar bort. Småpotatis för mig som hade Malmö förra säsongen, och har rest lite med innebandyn genom åren. Matchen i sig tycker jag faktiskt inte är bra från våran sida, men vi vinner ändå med 8-1, så det får ses som godkänt, jag fick även göra mitt första mål i den danska serien, som vanligt ett av mina klassiska en aning turliga mål, bryter bollen på mittplan, hittar ingen passning och blir lite rädd när en aning lite längre och större back än mig kommer rusande mot mig. Tänker att ett skott på mål är iallfall inte helt fel och lyckas få in den i bortre krysset. Hann även med 4 assist under matchen, alltid skönt att göra lite poäng, även om det går trögt.

Efter matchen var det jobb med laget på någon jul-grej. Inte alltöfr roligt, men det kostade ju en del med turerna till Tyskland och Lettland, så det får bli att jobba så mycket det går. Och om det är en som har en iPhone och vill anända sin videokamera kan endel filmer bli inspelade..

Imon är det julpynt på jobbet, och sen är jag faktiskt ledig tis-ons, innan det är derby på torsdag!! :)

"Alla grodor blir inte till prinsar"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0