Den efter K, Paiges och Emmas projektarbete..

Tjenna !

Dagen började ypperligt, försov mig lite, som vanligt. Missade bussen precis, kan inte springa med foten som jag stukade igår. Så fick halta mig bort till nästa hållplats och ta tvåan istället, som tur var satt Nodden där, vi skulle vara på högskolan för någin föreläsning. Och tur att jag träffade honom annars hade jag aldrig hittat. Förstår inte hur folk tar sig igenom högskolan. Denna föreläsning var den tråkigaste jag varit på och fattade knappt vad killen sa på sin dialekt.

Sen upp till skolan och få tillbaka utkastet till projektarbetet, min handledare var mycket imponerad. Har nu kommit på en framsida med, fyra bilder på mig i olika färger som representerar mina olika sidor/bokens olika "kapitel". Jag vet, inte alls självcentrerad med fyra! bilder på mig på omslaget, men ska det vara storslaget så ska det. haha.

På tal om projektarbete, K, Paige och Emma genomförde sitt denna kväll. De hade en barnmodevisning till förmån för barncancerfonden. Jättekul och barnen som gick på catwalken var hur söta som helst :). Vinkade till alla, en hade skor med hjul som han rullade fram på, en snubblade. Undra vad Tyra Banks och J.Alexander hade sagt om det ;) haha. Men det var lyckat och de får nog in massa pengar ialf :)

Studiedag imon!

I miss you,
I miss your smile
and I still shed a tear
every once in a while
and even though it's different now
you're still here somehow
my heart won't let you go
and I need you to know
I miss you
sha la la la la
I miss you

Miley Cyrus, säg vad ni vill om henne, men flera av hennes texter är riktigt bra :)

"Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du att tillbringa ditt liv stående på ett ben"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0