Den efter idag..

Tjenna !

Hade en mycket trevlig kväll igår. Tack alla för den. Tiden bara sprang iväg, kul att träffa så mycket nytt folk, och kul att kunna hjälpa er till erat MVG, Patrik och William.Inte för att gjorde mer än att jag skrev ett tacktal (tillsammans med K). Grymt bra arrangerat av er, riktigt imponerad!

Idag blev det till att njuta av det underbara vädret, sen kan jag inte skjuta upp det längre, jag måste börja fixa iordning lite med all packning. Rensade ut garderober hos mamma idag. Sjukt vad man hittar gamla minnen längst in. Satt och grät när jag hittade allt. Känns sjukt, om 3 veckor så bor jag i Danmark. Tiden går så grymt fort. Men ska ju bli jättekul så det är ju positivt :) haha. Jänns som at tdet mesta börjar komma på plats nu, saknar en TV bara, men jag fick ta med Xbox:et, Tv-spel och DVD i ett, kan ju inte bli mycket bättre :)

Sen var det träning, långa intervaller, 7x1,3 km, och styrka efter det. Det tar på krafterna så att säga, men känns alltid lika skönt efter ett tufft pass att var helt slut i hela kroppen :)

Studentveckan börjar imorgon och avslutas på fredag då jag tar studenten!!! efter dte en vecka hemma sen den 18 blir det Norrköping fram till den 24, och sen går flyttlasset den 26!!

"Tiden läker alla sår, men vad händer med ärren som består"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0