Den där vädret suger..

Tjenna !

Jag lyckades fylla på min mobil själv igår trots allt, och gud så stolt jag är just nu :). Blev ingen volleyboll igår, men det blev en tur till stranden med DiNardo, som btw måste vara något slags språkgeni eller något, för att förstå min svensk-engelsk-danska kan då inte vara lätt. Men det funkade och det var roligt att göra någonting :)

Idag har det varit mulet, regnigt och allmänt tråkigt väder hela dagen. Så fick passa på att städa lite innan morsan kommer och hälsar på, kan nog vara rätt bra, haha. Har även hunnit fixa mitt stopp i diskhon :), äntligen det kanske var på tiden eftersom det varit stopp sen jag flyttade in, haha.

Om exakt en vecka spelar jag min första träningsmatch med Frederikshavn! :)

"Det är mänskligt att fela, men gudomligt att förlåta"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0