Den efter Skol-SM steg 2..

Tjenna !

Trött imorse kan man väl säga. Samling 7.30, lite för tidigt för mitt eget bästa men vad gör man inte liksom? haha. Vi skulle möta SävsjöGymnasiet som vi åkt ut mot två år i rad, och speciellt vi treor var sjukt taggade! tredje gången gillt kan man ju säga. Vi hade även fått in våra sjukt snygga nya matchtröjor som jag, Fluff och Bergström valt ut, minimibudget kan man nog kalla det. Men jag fick min älskade 26:a i vilket fall. Matchen vann vi med 5-0 :D UNDERBART! Så om jag har fattat Peter rätt så är det 6 lag kvar i Sverige nu, vilket är grymt bra av oss! Verkar som att det är finalspel nästa steg med två gruuper á trelag, men vet inte riktigt, telefonen knastrade lite undertiden Peter förklarade hur det låg till :P.

Har nyss skrivit färdigt mitt reporatage om Josefine Ohlsson. Hade varit ännu roligare om GC gjort sitt reporage om henne också!

"Det som söms i snö kommer upp i tö"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha ja, hade varit checkt om hon skrev om mina matvanor alltså haha!

2010-02-11 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0