Den med tjuvlyssnat..

Tjenna !

Mina fyra favoritsidor på internet; www.felsms.com , www.fanformittliv.com , www.tjuvlyssnat.se och www.tjuvtittat.se och då är faktiskt tom facebook inräknat.. www.saltmannen.se kan också ge en heldel skratt ;-)

urdrag från tjuvlyssnat:

En man ~50, med utländskt påbrå, kommer in och går raskt fram till första bästa lediga säljare.
Mannen (rappt): Jag ha ett problem!
Säljaren: Ja, okej.. Vad har du för problem?
Mannen (viftandes med sin telefon): Alltså.. Varje morgon, klockan åtta någon ringa mig. Jag svara. Men ingen svara. Det är någon som heter SNUSSER!!
Säljaren (förvånat och osäkert): Jag tror att det är ditt alarm som ringer…
Mannen (aningen röd i ansiktet): Okij.. (han går raskt ut ur affären.)


Hmm, fyra på styrketräningen idag, 1 innebandypass denna veckan och 5 st torsdagstärningen förra veckan.. mycket märkligt vi inte gick till pokalfinal... verkligen....
Ska bli grymt skönt att komma hem till Jönköping igen.

"Kedjan är inte starkare än sin svagaste länk"

Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: Tex

Bra me lite sarkasme att belyse problemer me. Tydligen har inte alla i laget samma mål, tyvär.. Du vill nå långt!! :-)

2010-12-02 @ 12:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0