Den med fel dag..

Tjenna !

Har idag köpt lite julklappar till mig själv. Sen skriver jag "från en hemlig beundrare" och alla i min familj kommer bli sååå avundsjuka. Kanske ska skriva från någon kändis också.. Kan bli kul, allt blir vad man gör det till..

Idag tog jag även det mycket mycket genomtänkta beslutet att löpa till tränigen, jo det hade vart bra.. OM vi hade haft löpfys stora delar av träningen, jag var ju halvdöd redan när jag kom fram, okej inte halvdöd men ordentligt uppvärmd. NU däremot är jag faktiskt halvdöd.

Gladde även Helle mycket idag, hon fick 2 toarullar, 1 laxbit, 2 kycklingfileer och ett paket tops/öronrensare som jag inte kände att jag behövde ta med hem. alltid kul att kunna glädja någon med det lilla...

"Jeg er ikke så god til kompromis for, før jeg mødte dig der var jeg jo alene"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0