Den hos Masjinos..

Tjenna !


Nuså har flyttlasset gått till Masjinos, där det blir några dagar, känner mig som, ja någon på resande fot, luffare kanske, men men. Nice det med!

Riktigt härligt att få träffa familjen igår som var här. Mamma städade hela lägenheten så att den kan bli gödkänd :) Livet kan inte bli bättre. Nästa gång jag flyttar hemifrån ska jag ta med mig en robot-mamma, som endast har talangerna av att städa, diska, laga mat, hitta mina saker (som någon annan tappat bort även om jag bor ensam), tvätta, lyssna på mina alldagliga problem såsom varför löv alltid snurrar när dom blåser.

Idag började det iallafall med att gå till gymmet innan jobbet. Sen skulle JAG köra bilen, från gymmet till jobbet, vilket är ca 3 minuter, de två fegisarna i bilen satt och skakade av skräck, haha inte riktigt, Jasmin skrattade mest. Sen var det jobb, och eftersom så många är sjuka fick jag jobba från 13-22. Längtar till att min lön den kommer :). 

Åt även min första "aebleskive" idag, rätt gott faktiskt, man kan tydligen inte fira jul utan dem i Danmark, är inte paradis eller skumtomtar, men de fungerar. 

Såg första delen av Benjamin Buttons otroliga liv igår med, men den är sjukt lång så vi kunde inte se den klart, men när jag kom hem idag så möttes jag av en tavla av Brad Pitt på mitt rum, gladare kan ingen vara :) haha.. 

"Njut av livets goda stunder"

Caroline Hansen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0