Den efter julafton..

Tjenna !
Igår var det den stora dagen, JULAFTON! :) Haha, själv har jag överhuvudtaget inte ens längtat till julafton. Fokus har istället legat på den 22 för att hemresan gick då. Och ja nu är jag hemma. I vilket fall, julafton spenderades lite annorlunda iår, var hos mamma först och åkte sen till pappa, istället för att vara hos pappa hela dagen. Men det gick bra. Förutom det hade jag kände mig hängig hela dagen och hade feber på kvällen! Tur att jag då fick House säsong 1 av Robert Chase, säsong 2 av Hugh Laurie (det var iallafall vad det stod på etiketterna) och även The Mentalist säsong 1 av brorsan. Så jag har många timmar framför TVn innan allt det är uppkollat, och när jag sett de 2 första säsongerna av House är jag ju tvungen till att köpa de andra 3 så att jag vet vad som händer, och även de andra säsongerna av Mentalist. Så mitt liv är räddat kan man säga!
Idag har febern gått ner, men det blir ett väldigt roligt juldags firande för min del. Hemma i byhålan Habo, utan mina boxar som jag lämnade kvar hos mamma :(. Har inte ens en liten Vännerbox här ute. Hur jag ska klara av denna dagen är ett stort mysterium..
"Lär av dina misstag"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0