Den med mitt tal..

Tjenna !

Igår vart det träning med laget igen, det var ett tag sen sedan sist. Det märktes, liite mycket slag och lite mycket låsningar, kanske. Men det var kul ändå, och vi fick träffa våran nya tränare. Kul. Mindre kul att det var samtidigt som SM-finalen, men vad händer? Jo missar bussen hem från träningen ställer mig utanför O´lerays och whips så kommer Laine i friläge och sätter 3-3. wiho ! Längtar till att få flytta till staden Oscarsundh, möjligtvis till förorten Tedenby. För här finns världens bästa Beech precis intill lake petrasek och här kan jag bo i mitt Torp.. Cred familjen Cunow för denna underhållande ordlek.

Dagen bestod av att jag och Gc höll i streethockeylektionen, bra kul att lira lite. Sen slapp jag, tyvärr, att ha religionsredovisning idag. Men fick finna mig i att hålla mitt svenska tal. Det är ett bröllopstal till Fluff som jag ska läsa på hennes bröllop, om en ja kanske 10 år. Läste det för henne igår och hon bokstavligen låg på golvet av skratt. Det gick rätt bra med andra ord. Tyvärr hade jag glömt att ta med mig ett glas när jag skulle utbringa skålen, men det fick gå med en häftapparat istället.

Sitter nu och lyssnar på HV-låtar.. FÖR DOMAREN ÄR MUTAD OCH TUTAR OCH GÅR PÅ, HV71 SPELAR BÄST ÄNDÅ! Vilken klassisker! Är det SM-final så är det! Kan ju passa på att erkänna att jag och en kompis en gång skulle framföra Hv-låten, med Fair Play Band på en talangtävling.. vi missade dock detta då vi istället fotboll den dagen.


Dagens ordspråk kommer ifrån legenden Johan J.P Persson..

"Livet är orättvist, sen dör man"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: J.P

Hahahahahah! Legenden? Hahahahahahah!

2010-04-26 @ 13:04:11
Postat av: Hansen

Självklart! hehe

2010-04-26 @ 22:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0