Den med födelsedagar..

Tjenna !

Visst är det roligt att få ett Grattis-sms när man fyller år. Och för att jag inte ska glömma någons födelsedag skriver jag upp alla i min kalender, okej jag råkar glömma vissa ändå, men färre ialf. Detta satt Fia och klagade på under HEELA (början) av rättskunskapen. Och för att "testa" mig frågade hon vilka det var också. Grym som jag är klarade jag ca 80 % ! Yeay! Resten av lektion satt jag och höll för öronen, för det är tydligen inte bara i matte utan även i rättskunskap som en viss "ST" ska vara störst, bäst (och vackrast?) Usch, behöver nog ersätta min hammare i örat, kan då ta vissas innebandyklubbor, för de använder de mer som hammare för att slå en att spela med...


"Individen säger jag, teamet säger vi"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0