Den efter fotboll + Tessi..

Tjenna !

Skulle kolla på mitt forna lag Haga(heter inte längre Hagapojkarna utan bara Haga för att, ja vet inte feminister?). vilket fall åkte upp dit för att jag ändå inte har något bättre för mig en fredagkväll(?). Lyckan Kryckan var med också och ja vi hade väldigt kul och det var en väldigt bra match ! Verkligen! Haga vann med 3-1 och jag tror att jag lyckades missa alla målen. Höjdpunkten var när vi köpte glass. Dock kunde jag ju inte njuta av den eftersom den gick sönder!

Sen bar det hem till Tessi! Där vi körde lite lekar man håller upp en artist/band så ska en sjunga en låt med den och så gissar dena andra.
Jag och Tessi är i lag jag får skylten Britney Spears
Hansen:  ooohps I did it again nanan
Tessi: Jaa WESTLIFE!

Hansen: nanan tooookyo lalal we goooing hiiigh and looow

"publiken" : Åsså sjunger du ?

 

Får väl även påpeka att på förfesten hade jag oufiten: fotbollsstrumpor, träningsshorts och IFK-fleecetröja! Min accesoar var ryggsäck med inlines i och mössa!

 

"Gammal vänskap rostar aldrig"

 

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0