Den där jag är pågång..

Tjenna !

Glömde ju berätta om min underbara upplevelse i morse. Ska åka med bussen från Habo och buss nr 404 går 07.00 och tar ca 30 minuter in till stan. Buss nr 114 går 07.02 och tar ca 50 minuter in till stan. Den ska av någon anledning köra igenom hela hålan bankeryd osv. Eftersom 404 ska komma först går jag ju givetvis på den bussen som kommer först. Eftersom jag, ja står och halvsover som vanligt vid busshållplatsen kollar jag inte nummret och det är först när jag går på och ser den andra bussen komma mötandes(114 åker en bit tillbaka på samma väg för att åka någon mer omväg) att visst fan, det är fel buss. Så försendad til lgymmet, nu gör det iofs inte så mycket att jag förlorade kvalitetstid med Hitler, men men.

Nu är jag även pågång med mitt körkort med. Eller a om det räknas att ha anmält sig till den otroligt nödv'ndiga riskettan som att våra pågång! Endast 2,5 år kvar tills att jag är beräknad att ta det, mitt efterlängtade körkort!

"Bättre sent än aldrig"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jossan

114 <3

2009-10-19 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0