Den med Fluffers dikt..

Tjenna !

Började dagen med tester, alltid lika taggande, men eftersom vi hade match igår (som vi vann :D) behövde jag inte springa beep. Men spänst och snabbhet, ja gå upp tidigt för dessa tester var ju inte drömmen imorse. Men men, efter det hade jag bara matte med så det var lugnt, vart hemma strax innan 12, och det var seeg dag idag! Men eftersom jag är hemma relativt tidigt hann jag skriva färdigt mitt tal till svenskan :P. Asså jag trodde inte att det skulle vara SÅ svårt, men mitt tal är numera döpt till "ensam i tvåsamheten" och, ja precis som det kan låta så står jag och svammlar om massa jag inte förstår mig på precis som vanligt, men det ska nog kunna gå bra ändå. Har en bild från Vänner som källa så jag känner tryggheten ;) hehe.

Kommer även ner till träningen då Fluff har skrivit en jättefin dikt till mig. Hon börjar arta sig nu Fluffis, efter rimmen med korv och mål, jag hon rimmade korv på mål under resan till SM-finalen, så kom nu detta från henne:

När du var liten och det var jul, klädde du ut dig till tärna
Men nu behöver du inte längre klä ut dig, du är en stjärna
På matcher du alltid ger mig pass
Tur att man får poäng för ass
I skolan du bär åt mig min klubba
Du är verkligen ingen subba
Att jag har dig som vän är tur
Du är en rolig filur
När du mig masserar jag lider
Då tänker jag på när vi i Australien på vattenskidor glider
Ibland tycker jag att du tjatar för mycket om massa oviktiga saker
Men det är lugnt så länge du bjuder mig på kladdkaker
Jag vill med dig i JIK alltid spela
Och när de andra klubbarna dig fråga jag hoppas du inte kommer att vela


Hahaha naaaw lilla Fluffis :)

"Vill man vara fin får man lida pin"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0