Den med årsmötet..

Tjenna !

Ibland kan faktiskt tom jag göra rätt idiotiska saker. Ja, tro det eller ej det är inte upp till mig om ni tror på de eller ej! Härlig mening det där btw! Aanywaay (gissa vem, Ross förtåss) idag så var det den stora dagen Jessica Lyck mer känd som Lyckan-Kryckan eller Fluffer skulle få ta emo sitt pris som bästa spelare för säsongen. Tänk nu på att följande meningar inte är ironiska, har blivit lite va en standard i min blogg att vara det. Men Fluffer, du förtjänade verkligen det här, jag hoppades på att det skulle bli du och blev nog minst lika glad som du när jag fick reda på det, så osm du slitit och kämpat GRATTIS! Är sjukt glad för att du bytte till JIK, som sagt tidigare, jag önskar att det fanns två av dig, så om jag inte kunde umgås med dig, då kunde jag umgås med din kopia<3

Jag snäll som jag är (låt mig tro det) hade tänkt köpa något till henne som grattis typ. Vi skulle träffas vid kvart i 7 för att tillsammans gå till lokalen där mötet skulle hållas. Vid 10 över 6 är jag i stan och märker att godishuset har stängt. Nej det var ju det, måste ju köpa godis till henne så hon blir tjock och jag har chans att ta hennes plats till hösten. Så då tänkte jag, ja McDonalds är alltid öppet, jippie :D. Så in där kliver jag, hmm tänker så det knakar, JA jag köper en mcflurry marängswiss till henne :D Dom verkar goda och det är ju kul! BRA HANSEN! när jag köpt den inser jag att det är en halvtimme kvar tills vi ska träffas! Okej det är inte robinsonvärme precis men ändå! Inte en chans att glassen håller sig. Så det blev till att jag fick äta upp den själv och sedan köpa lite godis till henne inne på SF. Blir nog jag som är tjockisen i höst verkar det som!


"Kedjan är inte starkare än sin svagaste länk"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: lyck

haha tack så mycket hassilassi , det var väldigt snällt gjort av dig ! :D nästa gång är det jag som köper till dig och dammar av kanonen ahaha ;)

2009-06-05 @ 11:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0