Den, ja exakt den..

Tjenna !

Idag vart de midsommar, tjolahoppsan sa! Åska,hagel, regn, jordgubbar och chokladsås. Kan man önska sig mer?Lite övertänt ibland kanske! Som vanligt saknade jag Flufferiosios! (Ja det är dig jag menar Lyck ta åt dig SVAIKER!!!) MEn överlag trevligt!

Imorgon bär det av till Norrköping och Sports Camp, här kommer ett utdrag av sneaste vistelsen där (år 2005 tsm medd Liljeberg och Grennard)

Vi har precis fått reda på att pilla = pissa på norrländska

Grennard: Men Poppy (våran ledare) du kan ju inte lägga tillbaka ett äpple du pillat på.
Grennard: (en kille har precis sagt att han är född 1990) Vaa? :O men du har ju schööen mustasch

Poppy: Asså ni får inte tro att jag stöter på er eller nåt, men har nån av er pojkvänner?
Nehe, flickvänner då? (ironiskt)
(jag räcker upp handen på skämt för att se om någon reagerar, varav´Poppy och en till tror på mig)

Vi skrev även en "sång" Låten schni schna schnappi das kleine krokodil var populär då
"Pi Pa Poppy Poppy Poppy Poppy Pi Pa Poppy das kleine little smurf"
Vi insåg inte förran 3 veckor efter att Pi Pa lät som pippa.

Ja asså de mesta av resten måste man ha varit med själv för att fatta men sjukt kul hade vi!
Jag, Tessi och Josse ägde dansgolvet, kom in med badtofflor tränisshorts och träningströja!

"Den som gapar efter mycket, mister ofta hela stycket"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0