Den efter Swe-Den..

Tjenna !

Idag var det Swe-Den på TV! (Hoppas alla fattar min otroligt humoristiska sida Swe-Den alltså Sverige-Danmark men även Sweden alltså Sverige) Är så grymt rolig synd att alla inte har förmånnen att kunna uppskatta detta. Tänk vad livet hade varit roligare då. I vilket fall blev 1-0 till Danmark efter att Sverige missat straff, flera fina chanser, spelat snyggt framtill Danmarks mål och Rasmus Elm blir matchens lirare.

Matchen var väl sådrä, sällskapet desto trevligare. Men jag har ju inte världens bästa lokalsinne, ja har gått vilse i en korridor. Illa. Ja så när jag skulle till Oliwer som jag aldrig varit hos innan så tänkte jag att då ringer jag hans flickvän aka en av mina bästa kompisar Tessi som redan är där. Hon är otroligt bra på att förklara, första gången:
"Ha huvudet mot munksjön" ( jaha vilken del av huvudet?) Sen går du vänster tror jag.
Jo så jag fick omkring och virrade lite sen efter 15 min (det ska ta ca 2 min att gå därifrån) så ringer hon och frågar om jag inte hittar. Så dår får jag den andra fina vägbeskrivningen
"Gå mot munksjön och stanna där du är" Tack Tessi visste precis då!


"Som man bäddar får man ligga"


Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0