Den med träningsverk..

Tjenna !

Har kollat på Vänner (ja tror det eller ej, men det är faktiskt sant). Skulle behöva ha Monica hos mig. I mitt just nu allergiframkallande rum skulle det behöva städas, och vem skulle vara perfekt för det jobbet om inte Monica ? Men för att skryta (jag tycker om det) så har jag faktiskt 4 hyllor i en garderob som är perfekt städade :) Det är där mamma förvarar lakan och sängkläder. Men det är i min garderob som står i mitt rum.

Tur att man har bra vänner i skolan, idag fick jag inte mindre än 2 chokladkalendrar. Nästan fulla var dom också. Fjollorna har börjat med någon bantning eller något. Jag förstår mig inte på sånt. Går efter magkänsla, vill magen ha choklad då äter jag choklad. Vill min mage ha havregrynsgröt då äter jag, eller ne hur stor chans på miljonen är det att den vill ha det?

"Always look at the bright side of life"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: fia

när man är hemma hos fia vill magen alltid ha havregrynsgröt! (kanske för att de är ungefär de enda som finns hahaha) love you rut<3

2009-01-13 @ 21:41:02
URL: http://sofiajustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0