Den med kravet från Fia...

Tjenna !

Efter att precis ha kommit hem från en derbyvinst (östra-JIK 6-10, mitt älskade JIK) så är jag otroligt glad, ...och det är ju positivt. Hade domaren som ÄLSKAR mig, innan matchen fick jag värsta mördarblicken och så fort jag öppnade munnen så lät det "26, nu är du tyst, annars åker du på en tvåa" men va fan, får man en armbåge i ögat så pupillen hoppar ut eller ett slag som bryter av klubban och gör hål i golvet, det är inte kul. Ni som inte spelar eller på annat sätt är insatta i innebandy och alla bodafors-spelare SLAG ÄR OTILLÅTET!

I skolan idag fick man höra Fias ständigt tjatande om att man inte uppdaterar bloggen varje dag, det är ett KRAV från henne. Säger hon som bara sitter och skrattar när man får utskällning av läraren som för att man utför en uppgift korrekt. Vi ska skriva en krönika, och jag som tom har Börjat på den, läraren kommer fram läser första meningen(vi fick en mycket fånig uppgift i skolan om att skriva en nyårskrönika) och då får man höra "Men Caroline (hatar btw när folk tilltalar mig med mitt förnamn, det känns liksom inte rätt) så kan du inte skriva, detta är absolut ingen fånig uppgift" Jo, om jag inte tycker det är lätt/kul/intressant då är det Fånigt! Jag vann diskussionen med att säga att det lockar ju till sig läsare XD hahhaa..

Imorgon kommer det nya jag ska börja med "Lördagsdikten" efter den mycket positiva responsen jag fick på förra har jag beslutat mig för att föortsätta med det =) varsågoda, eller nåt!

"Tänk innan du talar"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: fia

underbart att se dig blogga! och jag tycker iaf din krönika var bra ska du veta hihi :) tänkte bara säga att glöm inte kolla min blogg, du är nämligen tillägnad en bild, I Love You Rut ;D <3

2009-01-10 @ 00:57:19
URL: http://sofiajustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0