Den med chokladsåsen..

Tjenna !

För er som inte provat att göra chokladsås så KAN det bli gott, men häll INTE i pärlsocker istället för vanligt socker om ni inte har det hemma. Det blir inte gott. Ett tips sådär bara i vintermörkret. Annars kan det vara rätt gott med en tallrik vaniljglass och hemmagjord chokladsås. Här kommer det goda receptet som min stjärna Jonna har kommit med:

Choklad sås a lá Liljeberg

lite mer än ½ dl socker
knappt ½ dl kakao
½ dl vatten

Dock så har jag ju inte testat detta själv eftersom min mor inte köper nödvändiga ingredienser, men det kommer snart, det kommer snart.


Mitt näst favorit program Americas Next Top Model har dragit igång säsong 11. Vilket är Underbart. För hur kul är det inte med alla fighter och idag var min favoritdel "THE MAKEOVER" de får nya frisyrer, jippie alltid folk som lipar sönder och i en säsong så var det tom en som lämnade programmet, för sin frisyr är ju mycket viktigare än ett 100 000 dollar kontrakt. (seriöst de sitter bara framför kameran och stålarna rullar in, vissa kommer ju få kämpa för dom, eller a ialf kämpa för att hitta mannen som ska käna dom) Sen är det alltid fighter i huset, som att årets deltagare Isis (som är född man men har gjort et känsbyte) inte hör hemma där, eller att Hannah skulel vara rasist. Så löjligt kul alltihopa. REKOMENDERAS !

"En björntjänst gör ju ingen glad"


Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0