Den där lillebror utklassas i Wii..

Tjenna !

Efter att jag varit hos Sofia och hämtat mina kära pallar. Återigen absolut ingen som glor när man kommer in med två pallar och sätter sig på bussen. Nej nej, men det får jag leva med, vi hade ju någonstans att sitta igår ;). Ja efter det så bar det ialf av hemmåt igen. Öppnade naturboken, så fort jag läste enzymer, pepsin och lipas slog jag ihop den igen. Det funkar inte, jag orkar inte, eller ska jag säga, jag "pallar" inte ;), hehe. Det är alldeles för överambitiöst för mig. Så just nu pluggar jag genom att kolla på House, han brukar förklara hur kroppen fungerar, för jag menar det kommer ju säkert på provet.

Men en liten paus i allt stressande hinenr jag alltid med. Idag blev det när lillebror och hans kompis spelade Wii, det var det där golfspelet på Wii sports, Matte hade 195 poäng som rekord, jag spelade en gång på hans gubbe, fick 155, han var jätte stolt att han hade bättre, sedan slog han sitt rekord och fick 370, då blev det glädjeskutt i hela huset. Jag säger då att vi måste kolla vad jag ha för rekord på min gubbe först. Givetvis har jag 375! Glädjeskutten och skrattet övergick fort till sparkande på saker och tårar. SJälv tyckte jag att det var rätt underhållande...

Ledare för intaget på Sanda imon! Sjukt kul att se vilka som söker och vad de går för :).

"Även den som går sakta kommer fram"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0