Den med racet..

Tjenna !

Efter att JAG har städat och rensat mitt rum idag, det kan man då inte tro. Eller ja, jag brukar ju städa men då blir det mest sopa allt damm under mattan och trycka in alla grejer i garderoben så att det knappt går att stänga. Så det var ett helvete att rensa den garderoben, där hittar man allt möjligt, gamla skedar i träningsväskor och massa skolarbete och skit, hittade även mitt gamla "sprit-förråd" med 2,25 cider som jag hade glömt, fanns faktiskt 2 kvar :P. Haha, så då blir de FERRE imon!

Åkte även med Jönköpings segaste busschaufför idag. Lars har jag döpt honom till nu! Racet mellan snigeln och sköldpaddan gick fortare. Och han som spydde (okej men han såg ut att vara påväg att spy) det kan inte varit av åksjuka direkt. Kanske kan ha något med spritflaskan i handen att göra. Jag vet inte.

Fröjered-JIK

15/8 13.00 Sparbankshallen

"Gör inte sådant som du sen måste dölja bakom ursäkter"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0