Den efter Gbg med Lyck, Frida och Ida..

Tjenna !

Nu har vi vart på road trip. Hansen, Lyck, Frida och Ida vart nere i Göteborg för att gå på liseberg och ha allmänt roligt. Och så blev det. Vi stratade onsdag kl 10 och med en kvinnlig charm betalade jag endast 25 kr för resan ner. Ja säger då de, charm kommer man långt med. Spelade även Uno och hade tanterna jämte oss som kommenterade ALLT! Ja men se där nu fuskar hon igen och de kör ju inte enligt reglerna. Asså hur är reglerna egentligen? Nej ja vet inte. Och det var inte alls irriterande, inte alls.

I Götoborg vart det Liseberg på direkten. Hittade Tina och Erik i kön till åkband så woops där smet man före ca 30 pers. Inte illa! Sen vart de mest stå i kö hela dagen. Men lite fick vi åka ialf. Vi fick också se Lyck sitta och slå sig själv i huvudet av rädsla under Hanghai, skjuta sig själv i huvudet på fotot i flumeride, försöka med alla medel få bra ögon på kort, sno till sig halva Hansens geisha stjärnvinst (okej vi hade pakt om en av oss vann skulle vi dela), skrika efter handtag på uppswinget och ja jag ska nog inte fortsätta för då förnedras hon nästan.. och det är ju inte snällt.

Men kan ändå inte sluta, för när vi kommer hem ska vi spela chicago (och efter sportscamp så skulle det ju vara pinsamt om jag inte vann, hade dock inte riktigt samma regler som under flipp-omgången men ändå..)
Lyck och Frida har båda par, så de ska kolla vem som har högst.

Lyck- Högt!
Frida- Lågt
Lyck- Klätt?

Korten är slut och Lyck som blandar få då dra ett i högen i sista kastningen.

Lyck- omeen, det är ju säkert någon som slängt det här kortet.

Spelar Uno, Frida sitter med dubbel-uno och det är hennes tur och ett rött kort ligger överst, Frida kan inte och börjar plocka ur högen.

Hansen- Jag gissar på att ett av hennes kort är grönt
Lyck aa och jag tror det andra är rött.

Vi hatar B. i kassan på Burger King Liseberg!

Underbara dagar! Skratt och lite till skratt och lite högre skratt!

"Sanna vänner kan man alltid lita på"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: den förnedrade..

Hahah nej då jag förnedrades inte alls.. Dock hade vi väldigt roligt ! :D

2009-08-14 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0