Den där vännerna drar till Magaluf..

Tjenna !

Ja, kul liv man kan ha då. Alla, okej överdrivet, fem vänner åker till Magaluf idag. Och jag är inte inräknad för jag hade inget jobb och inga pengar i våras när resan beställdes. Så lackar sådär lite lagom på dom att dom inte betalade min resa, ja menar vad har man vänner till egentligen ? Just de!

Så när de ikväll ligger på en solig strand med en drink i handen, vad kommer då jag göra? Jo jobba glasskiosken och eftersom jag ska stänga så kommer jag sopa och svabba hela golven! Högoddsare att jag kommer ha roligast!

En vecka till första träningsmatchen!

"Fylleri är frivilligt vanvett"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0