Den med tomteluva..

Tjenna !

Kan ju börja med att jag de senaste dagarna har fått några otroliga komplimanger på jobbet. Börjar med att några svenskar kommer in, jag ger dem meny, och det första en av dem gör, är att peta på min arm och säga; "vilka stora armar du har".. för att sen gå vidare och sätta sig. Han frågar senare om man får mycket muskler av att vara servitris...

Fick kommentaren av några att: "Du kan ju nästan prata svenska". Ja tack för den, jag är svensk.

Ja, det är inte lätt alltid..

Men idag, då köpte jag en tomteluva för 10 kr, storshopparen är igång. Och den ska vara på varje dag fram till jul!

"En gång är ingen gång, två gånger är en gång för mycket"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0