Den med drömtydningen..

Tjenna !

Nu när jag väl kom ihåg vad jag drömde inatt så tänkte jag, varför inte kolla upp betydelsen på internet?
i vilket fall så här kommer min dag/mitt liv se ut..

Till en början med så kommer min dag att bli händelselös. Men jag vill förändra min tillvaro och kommer snart till en vändpunkt för bättre levnadsförhållanden. Jag längtar efter ömhet och är påväg att bli förälskad, trots att jag har tur i kärlek, och får en oväntad kärleksupplevelse så kommer det här bara att vara en flyktig förälskelse men det är ändå en lycka. Tyvärr så intresserar jag en man som inte tilltalar mig och jag väcker då svartsjuka, det är en vän till mig.
Jag har en fruktan för dte okända, men eggas av att leka med elden på så sätt chockerar mina åsikter omgivningen. Som tur är så går allt väl i mina händer och jag får ett långt och lyckligt liv, dagen till ära med tur i lotteri och spel.


Jaha, där ser man!

"Lyckan kommer lyckan går"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0