Den med Top Model..

Tjenna !

Ligger just nu och kollar på Top Model, och det är 3:e gången jag ser finalen av säsong 8, men det är lika bra ändå, tror att jag vet allt som krävs för att bli en modell nu, har ju hört allt bra och dåligt genom säsongerna så att säga ;).

Dagen till ära börjades på Råslätt, först är ettan tidig, ettan är aldrig tidig annars, men så hinner jag 18 och tänker att ja 25 kanske jag kan byta till i stan, så precis när jag ska hoppa av ser jag 25an åka förbi, jaha, då är det att åka vidare med 18, så när jag kommer till juneporten så har vi hunnit ifatt den förra ettan men den åker precis när jag ska hoppa på den. Bara att vänta på nästa, synd att den är 9 minuter sen bara. KUL ! Men jag kommer fram tillslut och jag får spela min hockey.

Matteprovet igår gick åt helvete för den som undrar. Har nog aldrig varit riktigt orolig över att få G innan, speciellt inte i matte, men får jag G på detta provet så lovar jag mig själv något riktigt fint, kanske ett körkort?

"Alla sårar, den sista dödar"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0