Den efter SM-finalerna..

Tjenna !
Åkte ner till Malmö på fredagen, förberedde lite, mycket bra faktiskt. Sen var det ju SM-finalerna på lördagen, IKSU-Mora och Storvreta-Dalen. Höll på Mora och Dalen för att de var underdogs, alltid kul med storvinnare på oddset, kul när det går bra för andra liksom. Men vart inte riktigt så. IKSU gjorde 7 mål för mycket för att förlora, och Vreta vände i tredje. Kul Jul! Men Grattis er, som sagt alltid roligt när det går bra för andra.
Rätt kul dock att jag smiter in till min plats när det är nersläckt och ca 20 sekunder till tekning, inser först 10 minuter senare när någon petar på ryggen, att bakom ja men där hittar vi 5 JIKare, randoom  ! Fick även träffa världens bästa danska i Cecilia HANSEN DiNardo ! Började nästan gråta då. Hon lyckade med bedriften att undgå att hon blev utsedd till årets spelare i Danmark. Bra där! men GRATTIS ! Fick även träffa Sara B, men inte snek hon med någon bulle till mig inte, riktigt besviken. Sjönk en placering på min vän-lista där.. eller ?
Med andra ord, en riktigt rolig helg, bra innebandy, bra folk bra allt !
Men för att inte hela tiden vara så glad så känner jag att jag vill citera en vän, "Avgå alla" !
"Tur är inget man får, det är något man förtjänar"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0