Den där en bonde besöker storstaden..

Tjenna !

Så har man varit på besök i storstaden, Stockholm. Åkte upp i tisdags efter jobbet, och det var helt fullt i bussen, så fick sitta och trängas. Jättekul verkligen. Och sen ska jag, när jag väl kommer upp till Stockholm försöka att hitta kära Maggie som ska hämta upp mig, och nej det var inte lätt, men när jag tillslut hittar fram till rätt parkering så ser jag henne, tror jag! För när jag öpnnar upp dörren till bilen och är påväg att slänga mig in i den så är det fel bil ! Och hon som sitter där inne blir lagom överraskad då hon väntade på sin dotter, ja herregud, men det är ju kul att kunna bjuda på lite skratt, Magda sitter sen i bilen bakom och ser allt, givetvis!

På tisdagen hann jag även med att ta mig ut till Farsta och Farsta gymnasium för att fira lille-Alex som tog studenten. :) Grattis grattis! Att jag tog mig ut dit är ju den stora överrasknigne faktiskt! Skulle hoppa av första bussen vid Slussen och sen ta TUNNELBANA! Jadå, det gick rätt bra, följde strömmen och lyckades komma upp till rätt tunnelbana, väl där inne så inser jag, DET FINNS INGA PLING-KNAPPAR !! Herregud, lite smått panik, och stirrar omkring, vaddå bonde på besök? Inser sen att den stannar på varje hållplats... Och tacka vet jag GPS i mobilen hade väl aldrig hittat fram annars!

Hann även med att besöka typ världens största biosalong, och titta på 3D-bio. Lyckade dagar i Stockholm, men det tar nog ett tag innan jag vågar bege mig dit igen, alldeles för stort för mig, Jönköping är precis lagom !

"Tiden läker alla sår, men vad händer med ärren som består?"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Bergström

HAHA!! Och du kallade mig bonde på fejjan! Nästa gång du är i stan så får du hojta till så vi kan ses nåt. :) Jag saknar dig ju!

2011-06-21 @ 11:14:50
Postat av: Hansen

Hahaha, joo jag kanske inte ska uttala mig om det där bonderiet, är nog faktiskt den största själv :P haha.



Jaa, och har bestämt med Zabbe att det blir Linkan någon gång i höst med! Får ju faktiskt inte gå ett helt år utan att vi ses, det är alldeles för dåligt ! Saknar dig med !

2011-07-10 @ 16:23:43
Postat av: Hansen

Hahaha, joo jag kanske inte ska uttala mig om det där bonderiet, då jag noig är den största själv :P hahha.



Jaa :) och har bestämt med Zabbe med att det blir Linkan någon gång i höst för SSCare :). Får ju faktiskt inte gå ett helt år utan att vi ses :( Saknar dig med!

2011-07-10 @ 16:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0