Den med subway..

Tjenna !

Krävande helg, men det är väl så det ska vara när man kommer in i vuxenlivet, usch! Hade stängningen i fredags, så det blev att man kom hem runt halv 12, för att sen spela två matcher på lördagen, vinst i båda :). och sen jobba med laget mellan 18-02, yeah! sen var det upp igen för att spela match idag, (vinst igen :D) och sen jobba lite till med laget.

Men har hunnit äta på subway som har öppnat här :)., det är gott, men de är sjuuukt långsamma, det tog 10 minuter att få min sub, och han visste inte ens vad som skulle vara på, meatball marinara, hmm köttbullar och marinad kanske ska vara på? jag vet inte, men det kan nog vara så. men så fort man sätter de där mackorna i mmunnen så glömmer man allt annat :).

Har även hört en av de roligaste kommentarerna någonsin, jag och dinardo snackar, hon heter även Hansen i efternamn (vilket jag också gör :) yeay) och då kom vi på att båda heter C.Hansen, och det har stått på en hemsida om oss, vi tyckte det skulle vara roligt om det hade stått Cecilia Hansen och Caroline Hansen istället för Cecilia DiNardo, för då hade man kunnat tro att vi var syskon. (nu har jag översatt från danska)
Dino: Ja asså man kunde ju tro att vi var tvillingar
Jag: japp, tvillingar med bara ett års mellanrum och som blivit skilda vid födseln
Dino: jo men asså vi kan ju säga att vi bara har samma pappa!


"Verkligheten kommer ifatt drömmarna"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0