Den innan sista träningsmatchen..

Tjenna !

Även denna dag startades med pannkakor (överblivna sen igår, jag är inte överambitiös och ställer mig och steker det två dagar irad, nej någon måtta får det vara). Men lika gott för det :). Så det känns som att även denna dag kommer gå till historien som en av de bättre dagarna i mitt liv :). Positiv_tjej_91 skulle vara mitt nuvarande nickname på lunarstorm (om det nu inte hade gått i graven).

Ikväll är det sista träningsmatchen innan vi åker till Lettland, och på torsdag sista träningen. det börjar komma riktigt nära nu! Vi är inte favorittippade direkt, har en känsla av att det är IKSU och de sär mästarna från Schweiz som är det, men ska bli grymt kul att spela, och vi kan bara överraska genom att slå i underläge :).



"Hakuna Matata"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0