Den med två nagellack..

Tjenna !

Under min Sverigeresa så köpte jag med mig en tidning, för att ha något svenskt att läsa liksom. Och nu, till det bästa av allt, MAN FICK 2 NAGELLACK MED!! :D. Yeah, eller nåt. I vilket fall, jag var ju ändå tvungen att testa dom när jag väl fått dem. Så det blev den ena färgen på höger och den andra på vänster. Tänkte inte mer på det, innan jag satt på cykeln till jobbet och insåg att jag inte tvättat bort dom. Så det blev en kväll med jobb, med naglar färgade i två olika färger, mörkrosa och ljusrosa ungefär! Snyggt snyggt !

Idag, har hela diskhögen blvit diskad, guldstjärna till mig! bara resten kvar at tstäda då... Väntar på att skyfallet ska sluta så att jag kan komma ut i spåret. Men det får gärna regna lite, som skönast att löpa då :).



Hittade massa gamla bilder, från fotbollscupen i Spanien bl.a. Tränar-Robson, hade väldigt kul åt denna bilden i en bra tid framöver (han är fotograf) ;).

"Bättre dåligt minne än dåliga minnen"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0