Den innan Lettland..

Tjenna !

har haft en tuff helg, Fredags arbete 8,5 timme, förutom att det var mycket som skulle göras, kom det även levarans från slaktaren, bagaren och "övrigt" och ja, det är de tre vi får ifrån, de brukar aldrig komma alla tre samtidigt. Men men, på kvällen kom Dino, och jag fick henne till att tycka om pizza med pommes, alla tyckte bara ajg var dum i huvudet, och han som tog beställningen skrattade åt mig i fem minuter, sen insåg han att jag var seriös. Men hon tyckte om det :) (jag menar egentligen, vem gör det inte?)

Gårdagen bestod av 13 härliga arbetstimmar, det var helt fullsatt i hela restaurangen, buffé etc etc. var ganska trött när jag kom hem tillslut, och det blåser orkan här nere nu också, höll på att välta med cykeln (igen) men lyckades nu hålla mig uppe.

Dagen till ära startades än en gång med lite arbete, dock bara 8-12.30. Köpte även ett par fingervantar idag, målvaktshandskarna är bättre, men det här ser bra mycket bättre ut. Sen pack pack pack, och ta ner tvätten. Just nu steker jag ca 400 pannkakor, för imorgon smäller det, EuropaCup slutspelet 2010 Valmeria, Lettland. Ska bli sjukt kul!

"Never let the fear of striking out, keep ypu from playing the game"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men jösses, vet de inte vad pizza med pommes är, det är ju det bästa!

2010-10-06 @ 04:05:27
Postat av: Jossan

Men jösses, vet de inte vad pizza med pommes är, det var det värsta!

2010-10-06 @ 04:08:02
Postat av: Jossan

ojoj först kom ingen kommentar och sen kom två på en gång

2010-10-06 @ 04:08:57
Postat av: Hansen

nej jag blev med helt chockad :O Haha.

jo jag vet, min blogg du vet, inte den allra snabbaste ;) haha.

Hoppas allt är kanon med dig borta i USA :*

2010-10-14 @ 09:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0