Den där jag börjat komma över min sorg..

Tjenna !

Har nu börjat komma över min sorg över klubban. Har påbörjat ett nytt kapitel med Unihoc Player Top Light 29, har smyckat den i grunden orangea och vita klubban med en spygrön linda. Vackert vackert, nästan så att man fäller en liten tår.

Jag har även kommit på att jag lever ett väldigt innehållsrikt liv, mitt i mellan all träning och jobb så hinner jag faktiskt både städa, tvätta, diska och laga mat. Jag förstår då inte hur jag har tid till allt. Det är som att jag har fått "the gift of time" som Ross uttrycker sig i Vänner, nu saknar jag då bara "the gift of room" och då skulle allt vara lätt som en liten plätt.


Ögongodis är ofta bättre än lösgodis.. :))

"Bättre älskat och förlorat än att aldrig ha älskat"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0