Den med den effektiva dagen..

Tjenna !

Idag kan jag ha haft världens mest effektiva dag. Och när jag då inte har något att göra blir jag extremt rastlös. Men men nu tll vad dagen har bjudit på för roligheter.
Jobb, yeeaaahhh! pengar...
Styrketräning, och när jag duschar efter så kommer en man mycket lämpligt in och skal "mäta listerna".. han knackade dock först..
Fyllt på mobilen, se där ja, nu kan jag skicka sms igen..
Shoppat, ja usch, verkligen inte något som jag ville göra, men garderoben behövdes faktiskt fyllas ut, hade innan idag köpt ett par converse, och två par leggings(40kr st på typ Ica Maxi) sen jag flyttade ner för ca 5 månader sen. Idag blev det 4 tröjor, och 2 par byxor, för 500 kr, allt som allt, fynd..
Diskat, högen som stått där i några dagar blev klar, herregud vad jag är stolt över mig själv..

Sådan! Kan faktiskt fälla en liten glädjetår för mig själv, för nu väntar jobb fredag-söndag. och det är inte de lättaste, speciellt inte fredag och lördag.. 

"Allt är inte guld som glimmar"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0