Den med sista dagen som 18-åring..

Tjenna !

Idag är det den sista dagen av den så kallade gyllene åldern, 18 år. För imorgon fyller jag vuxen och mogen, nämligen 19. Yihaa! Eller nåt, känner att det här är en dag jag längtat efter. Alla vill väl vara 19 eller?

Just nu försöker jag lista ut hur Skype fungerar, ett måste att ha det i sommar/höst. Det går för tillfället sådär, men det löser väl sig förhoppningsvis. Det måste det, för dig med Fluff, om jag ska överleva! Facebook uppfyller inte det kravet, annars kanon! haha!

Imorgon är det streethockey-turnering med Sanda, den sista träningen under min skolgång.. Ska bli sjukt kul med turnering men kommer att sakna alla träningar på morgonen! Men vi kommer ju även ha en till fantastisk föreläsning. Jag gissar att det kommer att pratas om att man ska hålla på med många sporter som ung. ATt man ska äta rätt men att man får äta godis ibland och att viljan är den största talangen. Hmm, har en känsla av det kan vara så. Sen även en avslutning.

"Livet kan vara din största dröm"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0